Keilailuleiri 5-9.6.2023 Talin keilahallilla 7-12-vuotiaille

21.4.2023

Talin keilahallilla järjestetään keilailun päiväleiri alakoululaisille 7-12-vuotiaille 5-9.6.2023

Leiritoiminta tapahtuu päivittäin klo 10-16 ja päivä sisältää lounaan keilahallilla. Leirillä sekä keilataan Talin keilahallilla että harrastetaan muuta liikuntaa Talin keilahallin lähialueella. Leirin tarkempi sisältö julkaistaan myöhemmin.

Leiri on avoin kaikille 7-12-vuotiaille ja toiminta on Helsingin kaupungin EasySport-toimintaperiaatteiden mukaista. Opetus tapahtuu jokaisen osallistujan taso huomioiden, joten mukaan voivat tulla sekä vasta-alkajat että jo aiemmin keilanneet.

Leirin hinta on 75 euroa ja se pitää sisällään leirin toiminnan, ratamaksut, keilakenkävuokran, keilahallin pallojen käytön, lounaan ja leirinaikaisen tapaturmavakuutuksen.

Leirille otetaan max 12 osallistujaa ja leiri järjestetään, jos osallistujia on vähintään 6.

Leirin ohjaajina toimivat keilaseura Grankulla Bowlaren koulutetut ohjaajat Diana Salmela ja Reija Lundén apunaan Grankulla Bowlaren aktiivisia nuoria keilaajia.

Leiri järjestetään yhteistyössä Helsingin kaupungin liikuntapalveluiden Easysport toiminnan, Talin keilahallin ja keilaseura Grankulla Bowlaren Let’s Bowl-junioritoiminnan kanssa.

Ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen tali.letsbowl@gmail.com 26.5.2023 mennessä.

Lisätietoja Reija Lundén p. 050 597 5119 tai tali.letsbowl@gmail.com